torsdag den 16. januar 2014

landsindsamlingen 2014 Mor mangler: Kort 2 til Konkurrencen

Your Own Scrap har lavet en konkurrence i samarbejde med Scrapsisters: Man kan købe et stempel hos YOS og pengene går ubeskåret til Indsamlingen.
Med dette stempel kan man så lave et/flere kort og indsende til Scrapsister til en konkurrence.
Her kan du se original stemplet (udgangspunktet): http://blog.yourownscrap.dk/#category6

Jeg har lavet to kort. Her er det andet:

Baggrunden er ”grå sten”, fordi jeg forestiller mig at mange børn uden mødre til at tage vare på dem, lever på ”stenbroen”. Samtidig har jeg valgt grå sten for at symbolisere et hårdt underlag = hårdt liv.

Jeg har også ændret lidt så der også er en pige imellem, og selvfølgelig skal de have forskellige hudfarver, da det rammer alle racer.
'
Skiltet ”Mother” tog jeg fordi det minder mig om de tatoveringer som sømænd har på armen, når de er langt hjemmefra. Dvs. et symbol for mor når man er langt fra hende.

Jeg har også lavet en pige denne gang.
 

Jeg ønskede at vise at vise at Moder Natur elsker disse børn som ingen andre Moder har.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar