søndag den 25. november 2012

Blomsterbinding



Fredag - lørdag stod det på det årlige Blomsterbindingskursus i Osted.
Jeg fik ikke lavet så meget i år, og jeg gik ikke efter de ting som lærerinde havde forberedt og fremviste. Næ, jeg fandt på mine egne ting, og holdt mit eget tempo. Jeg kunne godt høre på hende at hun ikke lige var helt vild med mine ting. Men sådan er det nu.
Jeg fik rettet op på min mors 'juletræ' fra sidste år (hun vil ikke have et juletræ, så jeg har lavet dette 50-60 cm høje træ til hende med elektrisk lys på.


 
Jeg fik lavet endørpynt.

Jeg fik lavet kalenderlys-dekoration.

 
 
 
Det blev også til en 'Skovbund med let sne og frost'.





Og en stor gulv dekoration.


Til Juleaften har jeg lavet en lang borddekoration, som jeg har stillet ude i vores udendørsskab, så den kan stå køligt til d. 24.





Mere nåede jeg ikke i år.



 

 
 

1 kommentar:

  1. Ja ok, det var sørme ikke meget du nåede!!!! Hold da fest, jeg er bare totalt imponeret! Virkelig flotte ting, du er bare så kreativ

    SvarSlet