torsdag den 16. januar 2014

Landsindsamlingen 2014 Mor mangler: Kort 1 til Konkurrencen

Your Own Scrap har lavet en konkurrence i samarbejde med Scrapsisters: Man kan købe et stempel hos YOS og pengene går ubeskåret til Indsamlingen.
Med dette stempel kan man så lave et/flere kort og indsende til Scrapsister til en konkurrence.
Her kan du se original stemplet (udgangspunktet): http://blog.yourownscrap.dk/#category6

Jeg har lavet to kort. Her er det ene:
 Jeg bruger børn i mange farver, da indsamlingen ikke kun er til gavn for danske børn (så vidt jeg har forstået).
 
Baggrundspapiret er et stempel fra YOS, der fortæller om alle en Moders kvaliteter.
 
Jeg ville gerne have blade fra træet til at blive til lykkebringende firkløvere.
Teksten er lavet mha. stempel fra Your own Scrap også.
 
Jeg har gemt et hjerte for at symbolisere at der gerne er et hjerte gemt, når man kommer ned bag alle lagene.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar