søndag den 8. september 2013

ScrapN'Dream September 2013 - Make'n'Take

Asrid og jeg elsker at prøve 'Make'n'Take, når vi er afsted på messer.
Vi har prøvet at være til Make'n'Take hos Anja før, og sprang straks til, da vi så at vi havde en chance igen i år.
Vi afprøvede nogle 'Pink Parsley' mists og nogle 'Mister Huey's' mists.
Jeg må indrømme, at de var bedre end min skuffefuld af 'Tattered Angels' mists! De tørrede lige med det samme, og der var kraft/farve i dem. Jeg synes, at jeg er nødt til at sprayer meget for at få kraft/farve med mine gamle Tattered Angels mists. Og så ender man med noget der sejler i vand og skal bruge en del tid på at tørre. Måske er producenterne bare blevet bedre til at lave dem. Men ... man går jo ikke lige hen og smider for en formue i mists ud :-)
Jeg købte dog en Mister Huey's  'Honor society og en Pink Parsley  'Bronzer'

Vi fik også afprøvet Inka Gold creme fra Viva. Sikken nogle farver!
Jeg endte da også med at købe en Grün 906 og Stahl Blau 914.

Her er mit forsøg fra Make'n'Take.





Her er Anja igang med at vise os, hvad vi skal gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar